domingo, 21 de marzo de 2010

apetéceme fumar

Me apetece fumar,
me apetece fumarme un porro de tiempo,
de horas, dias, y meses enteros,
me apetece pasar en una noche los proximos meses,
son esos meses que ves borrosos, sin que creas que haberá
algo de proveito,
fumarme un porrazo de meses, sentado en algun mirador,
en pleno verano
alli en el nautico.
disfrutando da agrable sensacion que só da unha noite de verán.
fumarme; viendo pasar los dias desprendidos polo humo que desprende
ese peta de tiempo, me apetece quemar el tiempo, si, iso que sempre está
valorado en ouro, apeteceme ser como un trillonario que quema billetes
de cartos vendo simplementeos colores que desprende o fuego quemando
a tinta, pero quemando tempo, mirando sentado
fixamente evaporandose en fume os momentos. apeteceme chegar a
un tempo que a min me guste.
pero que ostia estou dicindo??
apeteceme ser o meu puto amo, non só o amo das miñas decisións, se non o
amo da miña FELICIDADE.
si, si si. gústame como soa iso, "amo da miña felicidade". Quero decidir cando
e porqué son ou non son feliz.
por que non?
quen o prohibe? quen dictamina o que che debe facer feliz?
cando estas rodeado de auga como unha peninsula (si, península porque algún
se salva), pero de xente (amigos,familia, "amor") que che perxudican,
que traicionan o teu valor humano. que fas cando a xente que che rodea non
comparte nin respeta a túa filosofia de vida?
que fago cando a xente que vou querendo e que deixo pasar o meu recuncho
de xente, fódenche sendoun puto neno pequeno e vulnerable?
que podo facer máis que ser feliz coas cousas que a min me saen da punta do
meu cimborrio??

Apeteceme ser feliz, e o meu corazon traiciona a miña mente, querendo estar
preto de mulleres e amigos que me foden continuamente.
entonces eu loitarei contra o meu corazon.
SEREI O MEU AMO.
serei quen decidad ser feliz, porque apeteceme.
porque me sae da puta bontade.

Xa me apetece.
....

En fin, non recordo moi ben o que acabo de escribir, pero como di na
introduccion de este blog, escribirei o que me de a gana.

pois iso, que me apetece fumarme o tempo.


buena cancion para malos momentos: (clickar enriba)
Stand up today and not tomorrow because it's never too late

1 comentario:

  1. hay que gracia me as hecho...no as tado mal tus pensamientos...siempre con el peta en la mano...jjejejeyo soy como tu me apetece fumar...bueno ire siguiendote ...yo soy nuevo como tú y me cree un blogs de musica pero no importa,aki mostraremos nuestros conocimientos

    ResponderEliminar